Registrace - změna pravidel

Jiří KrsekAutor| 02.04.2019Datum vytvoření| 888Počet zobrazení

Snažíme se neustále zlepšovat služby pro naše zákazníky. V konfrontaci s touto snahou narážíme občas na to, že nástroj, který má sloužit našim zákazníkům, nezafunguje dobře. Jedná se speciálně o registrace našich produktů k prodloužené záruce, které se k nám dostávají často se zpožděním, protože uváznou na prodejnách, nebo je zákazník neodešle včas. Potýkáme se též často s ne zcela vyplněnými údaji o zákazníkovi a mnohdy je těžko dohledáváme. Potvrzovací dopisy se pak dostávají zákazníkovi do ruky mnohdy se zpožděním a to rozhodně nepůsobí dobře.

Proto jsme se rozhodli předejít těmto problémům ON-line registrací. Registrační karta již nebude součástí záručního listu, ale bude zde pouze informace o tom, že příslušný produkt lze registrovat k prodloužené záruce v době trvání 3 roky od data prodeje. Registrovat k této záruce může stroj jak zákazník sám, tak obchodní partner, který stroj prodává. Díky tomu se zkrátí doba potvrzení id Inaircom s.r.o. na minimum a zákazník bude více spokojen.  

Změna nabude účinnosti 1.5.2019. Věřím, že tento krok narovná dosavadní praxi ke spokojenosti všech stran.

Těším se na další spolupráci a níže přikládám stručný návod, jak na registraci

 

Návod na registraci

Registraci provedete v záložce „podpora“ kliknutím na „registrace produktu“. Do okének níže je třeba zadat výrobní a objednací číslo a nechat ověřit.

Systém po stisknutí „ověřit“ zkontroluje, zda již není produkt registrován a zda byl skutečně prodán. Následně Vás provede celým procesem registrace a umožní Vám prodloužení záruky na 3 roky. Registrovat můžete všechny produkty jako doposud, to znamená kompletní řadu pístových kompresorů poháněných klínovým řemenem, sušičky stlačeného vzduchu a tlakové nádoby. Registrovat lze též šroubové kompresory, nicméně zde je pro uznání prodloužené záruky podmínkou, že kompresor bude instalovat a následně servisovat některé z našich servisních středisek.